لیست سالاد صنایع غذایی اطلس
صنایع غذایی اطلس
جستجوی محصول

بهترین سالاد برای مهمانی

استفاده از سالاد در کنار غذا هم در ایران و هم در بسیاری از کشورهای جهان مرسوم است و ما قصد داریم در اینجا به تعدادی از برترین سالادهای مورد استفاده در کشورمان و جهان اشاره نماییم.
سالادها با توجه به رژیمی بودنشان ، بسیار مورد توجه عموم مردم قرار دارند . با توجه به آمارهای منتشر شده ی بین المللی ، در حال حاضر بیشترین میزان مرگ و میر در انسان ها به دلیل بیماری های قلبی و عروقی اتفاق میافتد که دلیل اصلی آن بالا بودن چربی خون و چاقی های بی اندازه میباشد. به همین دلیل است که پزشکان ، جامعه را به سمت مصرف غذاهای سبک و کم کالری سوق می دهند.
سالاد هایی که در آنها از مواد پروتئینی مانند گوشت و مرغ استفاده نمیشوند و سبزیجات و صیفی جات و غلات تشکیل دهنده ی اصلی آنهاست ، به مراتب سالم تر بوده و برای کسانی که تمایل به کاهش وزن دارند مناسبتر هستند.

انواع سالاد برای مهمانی


شاید تعداد کل انواع سالادهای موجود در جهان به بیش از صدها نوع برسد که مطمئنا بسیاری از آنها با ذائقه ی ایرانیان سازگار نیست و یا شرایط و امکان تولید آنها به نسبت سایر همنوعانشان کمتر است. پس ما در اینجا سعی داریم به معرفی سالادهایی که امکان تهیه و یا تولید آنها برای اکثریت مردم وجود دارد ، بپردازیم :

1- سالاد کاهو
از محبوب ترین سالاد ها در دنیا بشمار میرود و شاید بتوان گفت پر مصرف ترین آنها نیز میباشد که از مهم ترین دلایل آن در دسترس بودن تمامی مواد اولیه ، براحتی و با قیمت مناسب میباشد. میزان پایین کالری این نوع سالاد ، موجب استفاده ی بیشتر مردم جهان از آن شده است. به نظر ما ، به دلیل مقبولیت بالا و مورد پسند بودن این نوع سالاد و همینطور قیمت پایینش ، می توان آن را به عنوان بهترین سالاد برای مهمانی ها دانست.
بیشتر محتویات آن از کاهو بوده و در مناطق مختلف از مواد گوناگونی در ترکیب این سالاد و یا جهت تزئین استفاده میشود که در زیر به آنها اشاره شده است:


بهترین سالاد برای مهمانی
البته همانطور که پیشتر نیز به آن اشاره کردیم میتوان در انواع سالاد از مواد مختلف استفاده نمود و مطمئنا این اتفاق در آشپزخانه ها و تولیدی های سراسر دنیا میافتد برای مثال میتوان از میوه ها به صورت حبه ای یا رنده ای نیز در تهیه این غذا استفاده نمود

2- سالاد شیرازی
سالاد شیرازی نه تنها در ایران ، بلکه در تعدادی از کشورهای دیگر نیز استفاده میگردد. ولی از اسم آن ، اینطور میتوان برداشت کرد که این پیش غذا توسط ایرانیان ابداع شده است. تولید سالاد شیرازی آسان تر از بسیاری از دیگر محصولات مشابه خود میباشد و به همین خاطر طرفدارن بیشماری دارد برای تولید آن از صیفیجاتی استفاده میشود که در بیشتر ایام در دسترس اکثر مردم بوده و به همین خاطر میتوان در حداقل زمان این سالاد خوشمزه را آماده ی مصرف نمود.
از نظر قیمتی بسیار مناسب بوده و جز ارزان ترین سالادها به شمار می رودو همینطور از پیش غذاهاییست که می توان با غذاهای مختلف مصرف شود. ترکیبات آن به شرح ذیل است:


3- سالاد سزار
در

لیست بهترین سالاد ها

همیشه نام سالاد سزار به چشم میخورد . مصرف این مدل سالاد ایتالیایی در سالهای اخیر در بین مردم کشورمان بسیار رواج یافته و در حال حاضر در منوی اکثر رستوران ها وجود دارد . در این سالاد از مواد پروتئینی مثل مرغ استفاده میشود . این دسر بی نظیر میتواند یکی از بهترین انتخاب های شما برای مهمانی هایتان باشد. البته مواد به کار رفته در سالاد سزار به نسبت موارد ذکر شده در بالا ، تنوع بالاتری دارد و از نظر قیمتی نیز به مراتب از بسیاری از همنوعان خود پر هزینه تر میباشد.
اگر در نظر دارید تا بهترین ها را برای مهمانی های خود برگزینید ، سالاد سزار میتواند انتخاب فوق العاده ای باشد . این سالاد جز محبوب ترین دسر ها در دنیا شناخته میشوند ، پس شما هم کافیست تا با آماده نمودن مواد زیر اقدام به تهیه این سالاد دوست داشتنی نمایید.
ترکیبات اعلام شده در ادامه ، کاملا اختیاری بوده و شما براحتی میتوانید هرکدام از آنها را حذف نمایید، البته اگر میخواهید تا استاندارد های جهانی تولید آن را رعایت نمایید بهتر است تا ترکیب زیر را استفاده کنید:


4- سالاد میوه
یکی از انواع سالاد برای مهمانی ها که جز جذاب ترین و خوشمزه ترین آنهاست ، سالاد میوه میباشد ، مخصوصا اگر شامل میوه های خوشمزه استوایی با ترکیبی مناسب از میوه های فصل باشد. یکی از مزیت های سالاد میوه اینست که اکثر افراد ، تمایل بالایی به مصرف آن دارند. برای تهیه آن کافیست تا ترکیب میوه های مختلف را با هم امتحان کنید و هر کدام در نظرتان ترکیب بهتری به نظر آمد از همان استفاده کنید.
البته ما شما را در این راه تنها نمیگذاریم ، ما در اینجا چندین ترکیب مختلف را آماده کرده ایم که میتوانید آنها را با توجه سلیقه و بودجه ی خود امتحان کنید.
- تمشک – انبه – نارنگی – کیوی – سیب – انگور
- آناناس – سیب – موز –آجیل – کیوی
- لیمو – موز – توت فرنگی – انگور – آناناس
- بلوبری - توت فرنگی - کیوی - پرتقال - انبه - موز
- آناناس - موز - توت فرنگی - پرتقال – انگور - کیوی

انواع سالاد برای مهمانی
5- سالاد کلم
دسری که بر پایه کلم بوجود می آید نیز از پر مصرف ترین سالادهاییست که در منازل و رستوران ها استفاده میشود. این سالاد به صورت های مختلفی نیز در بازار وجود دارد ، به این صورت که یک نوع آن فقط از کلم و هویج و پیاز خرد شده و سس تشکیل میشود و نوع دیگر آن ، ترکیبی دقیقا مشابه با سالاد کاهو دارد با این تفاوت که به جای کاهو از کلم استفاده میشود. قیمت تمام شده ی این نوع از سالادها نیز به نسبت بسیاری از دیگر محصولات مشابه ، پایین تر بوه و مقرون به صرفه است. ترکیبات به شرح ذیل است:


6- سالاد سبزیجات
یکی دیگر از سالاد های بسیار سالم و کم کالری ، سالادهای سبزی هستند . این نوع سالادها ترکیباتی از انواع سبزیجات هستند که شما میتوانید هر نوع سبزی و صیفیجاتی را که خودتان دوست دارید در تهیه آن استفاده کنید. البته در بعضی مواقع تکه های میوه نیز در آن استفاده می گردد که کاملا سلیقه ای بوده و با توجه به ذائقه تان میتوانید هر نوع میوه ای مانند انگور ، انار ، زیتون و... را درونش قرار دهید. ترکیبات زیر را میتوان برای آن در نظر گرفت:


7-سالاد سیب زمینی
این سالاد خوشمزه شباهت زیادی به سالاد اویه دارد و حتی بسیاری از افراد این دو را یکی میدانند. مواد بکار گرفته شده در اینجا همان مواد سالاد اویه است با این تفاوت که سیب زمینی در آن کوبیده یا همان پوره نمیشود و به صورت تکه های حبه ای در آورده میشوند و با موادی که در زیر به آن اشاره میکنیم ، مخلوط شده و ترکیبی فوق العاده را تشکیل میدهد . سالاد سیب زمینی خاصیت سیر کنندگی بیشتری نسبت به دیگر هم نوعان خود دارد و باتوجه به طعم عالی اش میتواند به عنوان بهترین سالاد برای مهمانی انتخاب گردد. ترکیبات آن عبارت اند از :


8- سالاد ماکارانی
طعم عالی ، دسترسی آسان به مواد اولیه و امکان آماده سازی سریع از ویژگی های اصلی این سالاد به شمار می رود. این نوع سالاد را بیشتر به عنوان یک غذا در نظر میگیرند ، اما با توجه به اینکه میزان کمی از آن به عنوان سالاد مصرف می گردد نمیتواند جای غذا را بگیرد ولی به طور کلی خاصیت سیرکنندگی زیادتری نسبت به بیشتر سالادهای موجود دارد. اگر غذای اصلی شما ، غذای سنگینی به شمار می رود بهتر است از دسرهای دیگر که کالری کمتری دارند استفاده نمایید. ترکیبات اصلی آن عبارت است از:


9- سالاد یونانی
در بین انواع سالاد برای مهمانی ، این مدل دسر یونانی طرفداران خاص خود را دارد ولی شاید کمتر در مهمانی ها شاهد حضور آن هستیم این نوع از سالادها دارای طعم خوشایندی است به دلیل استفاده از پنیر در آن ، لذت مصرف آن دوچندان میشود و به همین خاطر است که همیشه خواهان زیادی دارد. ترکیب این سالاد نیز بسیار ساده بوده و براحتی در یک زمان کم میتوانید آن را آماده نمائید. مواد بکار رفته شامل:


10- سالاد کینوآ
این سالاد که اهل تایلند است در کشور ما تقریبا ناشناخته است اما مطمئنا تا سالیان آینده میتواند مصرف کنندگان زیادی در ایران نیز پیدا کند. یکی از دلایل پایین بودن میزان مصرف آن ، آشنا نبودن بیشتر مردم با دانه های کینوآمیباشد . گیاهی به نام کینوآ دارای دانه های بسیار مفید و مغزی است که در تعدادی از کشورها کشت میشود . این دانه ها از مواد معدنی زیادی برخوردار هستند. ترکیبات دسر کینوا به شرح زیر است:


11- سالاد کدو و هویج
بیس این مدل از سالاد ، کدو سبز میباشد که در کنار هویج ، ترکیبی بی نظیر را تشکیل میدهد . البته با توجه به ای که کدو سبز به همراه هویج درون روغن نیاز به سرخ شدن دارند ، نمیتوان این پیش غذا را در دسته سالاد های کاملا سالم و کم چربی قرار داد . ولی به طور کلی مزه ی خوب آن موجب رضایت مصرف کننده هایش می گردد.ُ ترکیبات آن شامل :


12- سالاد اسفناج
یکی از سالادهایی که برای گیاهان خواران بسیار مناسب است ، سالاد اسفناج میباشد که دارای یک ترکیب بسیار ساده بوده و از خوشمزه ترین سالادها به شمار میرود. در اینجا نیاز به پختن اسفناج بوده و بعد از آن سایر مواد را که در ادامه به آن اشاره کردیم با اسفناج مخلوط می کنیم:


13- سالاد اندونزی
این سالاد آسیای شرقی را میتوان در لیست بهترین سالاد ها ی دنیا قرار داد . دسری که شباهت زیادی به سالاد کلم دارد اما در آن از کالباس و مرغ هم استفاده میشود که موجب بهتر شدن طعمش میگردد. ترکیباتش شامل:


14- سالاد تن ماهی
درست کردن این پیش غذا در عرض چند دقیقه و به آسانی صورت میگیرد. مواد لازم برای آماده سازی شامل :


15- سالاد استونا
این نوع سالاد ، شاید با ذائقه بسیاری از افراد همخوانی نداشته باشد . مواد بسیار مفیدی در این سالاد وجود دارند مانند کلم بروکلی و گل کلم و کرفس که شاید مصرف آن در سالاد برای بعضی از افراد عجیب و نامتعارف به نظر برسد ، اما فواید آنها به قدری زیاد است که هر کسی را به مصرف آنها سوق می دهد. مواد مورد نیاز شامل:


16- سالاد گوشت
برای افرادی که طرفدار مواد پروتئینی در سالاد هستند مصرف این سالاد پیشنهاد میشود. مواد به کار رفته شامل :


17- سالاد نیکویز
سالادی خوش طعم که در سنین مختلف طرفداران زیادی را داراست مواد آن عبارتست از:


18- سالاد پانزانلا
مواد مورد نیاز برای تولید این نوع پیش غذا عبارت اند از:


یکی از بهترین روش ها برای

تهیه یک سالاد با کیفیت

و عالی ، تولید آن در منزل و آشپزخانه خودتان میباشد اما مطمئنا همه ی افراد زمان و تجربه ی لازم برای انجام این کار را ندارند و ترجیح میدهند تا این محصول را از کارخانجات معتبر خریداری نمایند.
شرکت صنایع غذایی اطلس تولید کننده ی انواع سالاد های تک نفره و دیسی با مجوز بهداشت میباشد ما در این مجموعه بوسیله ماشین های صنعتی و مدرن انواع سالاد را بدون استفاده از دست تولید می کنیم و سعی داریم تا بهترین سالاد برای مهمانی های شما را تولید و در سریع ترین زمان به محل مورد نظرتان ارسال نمائیم.

کافیست همین حالا با شماره های 09216393789 یا 09107869855 تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید . در ضمن در صورتی که درخواست محصول سفارشی با ترکیب دلخواه دارید نیز میتوانید در زمان ثبت سفارش ، ترکیب مورد نیازتان را اعلام بفرمایید.
همکاران ما در واحد فروش منتظر تماس شما هستند ...